torsdag 23 augusti 2012

Greetings reggae massive!

Bild från sommarens enda hoppträning, kanske vill Olle bli hopphäst istället för dressyress? ;)

Helgplaneringen ser ut lite såhär:

Fredag: Sova bort hela dan (jag jobbar natt, men är ledig natten mot lördag *tjoho*) för att sen äntligen få träna för Anna igen!
Olle får natta över på Surf till på lördag, sjukt smidigt.

Lördag: Tävling, tjoho! Vi ska rida LB:2 och hoppas på ett mirakel så vi får mer än 51%.

Söndag: Vila. Jag börjar jobba kl 22 på lördagkvällen, slutar 09 för att sen börja igen kl 21 söndagkväll. Kanske sämsta söndagen nånsin, så det är tur att den bara infaller en gång i månaden..

Nu blir det en djuplodning i gammal Ska (reggaens urmoder) innan trucken kallar..

3 kommentarer:

  1. Jag kan tipsa om något bättre och modernare musik... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säkert modernare men knappast bättre ;)

      Radera
  2. Sv: Jag kollade nu och såg det var den 15 sept i skellefteå :) Jag ska fundera lite men det skulle vara roligt att åka dit! :) Får se om jag får med mig någon som kan agera en extra hand :)

    SvaraRadera