onsdag 13 april 2011

Shopaholic



Idag åkte vi förbi Pegasus och fixade nya finkläder åt Talle! Det blev två fleecetäcken, ett men hals och ett utan. Självklart fick han mannekänga :)

 Pipkin fick nya rosetter att ha i luggen! Rosa såklart, nu matchar han Puros rosa "Precious"grimma :D


För ovanlighetens skull hade Talleban klivit av sej en baksko igår och idag spikade jag dit den.. Jag har teknik som en kratta, men what ever, skon sitter ;) Dock lossnade en rätt stor flisa när skon åkte av så hovis
får för säkerhets skull komma ut på fredag och snygga till det så han definitivt har fyra skor på söndag!

Nu har Talle sin utrustning klar till på söndag, det är bara min som fattas. En kavaj är beställd och på fredag kan jag hämta den på Pegasus! :D

Grabbarna fick vila idag, det va fullt schå med amatörhovslagning och mannekängande. Härligt att ha en pysselkväll i stallet ibland :)


Naaw :]




Det här klippet är från träningen i måndags. Åååh jag börjar misstänka att mina armar och händer lever ett eget liv! Dessutom är sadeln alldeles för stor för mej, hamnar i stolsits hur jag än gör :O Måste ta reda på när nån sadelutprovare kommer till Umeå igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar