måndag 7 mars 2011

Bildbomb!

Här kommer lite bilder från dressyrträningen i torsdags!  



 I lördags åkte vi in igen med Talle till surf. Han va inte riktigt på hugget då, det kändes som att träningen i torsdags satt kvar i kroppen. Jag fokuserade på att få fram honom och brydde mej inte så mycket om formen. Jag prövade även att göra galoppombyten och det gick superbra, men vi måste onekligen fila lite på det för att få det perfekt :) Efter passet fick gullesnutten duscha, vinterdammet är nu borta och han är skinande ren! :)
Puro och Harry myser i hagen.
Pippo!

 Stallet! Lite osopat för dagen, men var sak har sin plats ;) Det är kanske lite udda med hela boxväggar och inget galler, men jag tycker det funkar kanoners! Hästarna kommer inte åt varann men ser sina boxgrannar, den fysiska kontakten får dom i hagen, alla tre går ju i samma :) Det är alltid lugnt och aldrig nåt bråk mellan boxarna.

Puro läker fortfarande fint och jag tror att vi kan börja promenera lite efter vägen den här veckan. Förhoppningsvis kan jag börja sätta igång honom om en vecka eller så, gäller bara att hålla koll på såret så det inte spricker upp igen.

Tack Jocke för bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar