torsdag 28 mars 2013

Särtorsdag

FotoSketcher - IMG_2233

Olles igångsättning går strålande! Han är så fin min häst :) Nu har vi skrittat uppsuttet två gånger ute och allt har gått lugnt och städat till. Ingen luftakrobatik, bara lite myror i brallan. Ikväll blev det även lite, lite trav bara för att känna hur han kändes.

Jag har longerat honom en kort stund innan för att låta honom göra av med den allra härjigaste överskottsenergin, bara för att tänka på säkerheten ;) Olle ska såklart få några veckors igångsättning till, men det känns som att vi snart är på banan igen. Allt går verkligen åt rätt håll nu :)

Just nu njuter jag av att min fyradagarsledighet precis börjat! Sjukt najs. I helgen blir det vinpimpling med bästa Elin och Johan, påskmiddag och Annträning. Talle och jag har fått köpa två träningar, så då ska vi kämpa vidare mot drömmen om en start i en MCV:C. Vad är det dom säger, siktar man mot stjärnorna når man trädtopparna… ;)

2 kommentarer:

  1. Det är väl ett bra mål! Bara träna på så ska ni nog kunna starta det :) Hur har det gått med träningarna?

    SvaraRadera
  2. Glad påsk!
    Just nu har vi en tävling uppe om ett Amigo Mio fleecetäcke! Vore kul om du vore med, reglerna är enkla!
    http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

    SvaraRadera