torsdag 27 september 2012

go f*ck dick f*cking f*ck

Ursäkta för den lite lätt stötande titeln, men det är faktiskt så det känns just nu. Trots att jag varit förberedd och hade en ganska bra insyn i hur framtiden på jobbet kommer se ut så känns det ändå förjävligt.
Chefen ringde idag och kort sagt så har jag ett par veckor kvar där. Som sagt så var jag ju mentalt förberedd på det men nu känns det så... Definitivt. Jag har redan hunnit söka en drös nya jobb, men ännu inte fått svar. Okej, jag började söka jobben i fredags så längre än en vecka kanske man får ge det.. Jag har sökt tre till jobb idag och fler ska det bli. Kan nog löna sej att ha trådar lite överallt!

På grund av den lite lätt deppade sinnesstämningen blev det inget vettigt alls gjort i stallet idag, förutom mockning och sånt då.

Sånna här gånger är det guld värt att dela sitt intresse med morsan. Vi får hjälpas åt så jag inte behöver sälja bort min fina häst bara för att det inte växer nya jobb på träd, tack gode Jah för det!

Äsch, det är bara att se det positiva i det, kanske VDjobbet på Swedbank är ledigt?

3 kommentarer:

  1. Inget djur säljs bort. :) Det kommer att lösa sig.

    SvaraRadera
  2. Sv: just nu känns det mörkt då han fortfarande är halt och har ont... :(

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt! Men du hittar säkerligen ett nytt jobb snart, du får dock kanske vänta mer än en vecka på svar :P

    SvaraRadera