onsdag 9 november 2011

:)

Jag hade en sån där jättehärlig stalldag idag, trots att jag va själv. Det va hyffsat väder, ingen stress och hästarna va ännu sötare än vanligt :)


Såhär bra hade jag och Puro det ute i skogen idag! Vi flamsgaloppade en del och jag måste säga att det va halvsvårt att försöka hålla ett någolunda vettigt tempo och filma samtidigt.. :P

Olle fick sej ett pass på banan, jag red samma övning som på Surf i lördags. Det känns som att jag börjar få kläm på det och det underlättar att ha en så pass känslig häst! Jag va riktigt, riktigt nöjd när jag klev av och Olle fick en stor puss på mulen :)

1 kommentar:

  1. Olle ser jättetrevlig ut!!!

    Måste säga att du gör ett JÄTTEBRA jobb som filmar samtidigt som du galopperar!! Ser otroligt stadigt ut:)

    Svar:Tack för tipset!! Då kan man åka dit och titta på den!!! Tycker om att den är ergonomiskt utformad:) Skulle vara väldigt roligt att prova och känna hur den känns...om det är skillnad motför den "vanliga" man har hemma;)

    Mvh Anna & Tabasco:)

    SvaraRadera