fredag 19 augusti 2011

Olle!


I onsdags filmade mamma lite när jag red Olle i hagen. I klippet ovan travar jag av honom och han va superduktig hela passet :) Det är som sagt rätt ojämt underlag där, men det ställe som bäst kan agera ridbane-simulator hemma. På söndag ska vi åka in och premiärdressyra för Hanna, det ser vi fram emot :)

Idag är jag lite lur på om jag ska pröva tömköra Olle. Det kan ju omöjligt gå sämre än när Puro va en liten valp, då rusade han runt runt och jag fick inte stopp på honom förrän han sprungit sej trött, vilket va i stort sett omöjligt på den tiden! Det är skönt att även knasiga travare coolar ner sej med åren.. ;)

För Talles och Puros del får det bli uteritt, det är ju jetekul att galoppa i skogen! Även den lite äldre herren piggas upp av att få busa lite :)

Skönt att svampas av efter hårda dressyrpass..

1 kommentar: