lördag 30 juli 2011

Oj!

I ett tidigare inlägg skrev jag att Talle gått MSV förra året, det blev lite fel, han tävlade en L:A6 och det programmet döptes om till Msv C:1 i år. Så LA tävlade han :P

Jaja.
Olle verkar trivas med stübbensadeln så den får han ha tills vi hittar en vettig dressyrsadel. I september ska det visst komma hit en sadelutprovare så vi får slå till då! Tills dess är jag hänvisad till allround mot hopp, tyvärr. Tycker inte om att försöka dressyra seriöst i en sån, jag behöver stödet man får av en bra dressyrsadel! Nästa inköp måste bli en ny sadel till Talleban, den passar honom bra, men sätet är gigantiskt! Huvva, jag blir inte ett dugg hjälpt av den.

Idag har mamma hästarna, jag jobbar 5-16 och ikväll blir det middag och uteservering. Härligt värre :)

3 kommentarer:

  1. Han startade dock msv b året innan det, så han kan :) Lycka till, ni är jättefina tsm!

    SvaraRadera
  2. Jag ska sälja min Globus Clic, 17tum, xvid. Den är lite för liten för mig i sätet så jag har köpt en större sadel :) Om du tror att den kan vara något till någon av dina så får du gärna prova lägga på den. Den passar en bred häst med rak rygg. Men jag kommer inte hem förrän om typ 3v... Mvh Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, jag strulade till det med årtalen bara :P Tack så mycket :D

    SvaraRadera