fredag 17 juni 2011

Yey!

Nu är det en vecka kvar till flytten! :D Åh så härligt att få balkong! Jag har inrett den i huvudet i flera veckor redan, så det ska bli galet kul att åka och shoppa.. Men jag får planera om budgeten lite, nu när det är hästköp på gång.
Hellre en till häst än en ny soffa, det säger ju sej självt ;)

Idag på förmiddagen har jag suttit och lusläst Hästnet. Dom flesta annonserna var i vanlig ordning helt ointressanta, men jag hittade en och annan som såg lite spännande ut. Det är svårt det där, att leta häst!
Kanske ändå är bäst att satsa på Grevagården?

Nu ska jag och Pippo diska, sen bär det iväg till stallet.
Planeringen för dygnet gick halverst, kom hem från jobbet 24 igårkväll och klev upp 8 idag. Nu fick jag veta att jag ska jobba 22-07 i natt, vilket betyder att sprängdheten inte kommer att ha några gränser när det börjar närma sej hemgång imornbitti.. Men men, på lördag är jag ledig och då blir det uteservering i glada vänners sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar