måndag 27 juni 2011

Vilken vecka!

Hästarna var äntligen färdigvanda vid betet förra veckan, så nu har dom gått dygnet runt sen i onsdags. Tur var väl det, för vi har haft fullt upp!
Jag har (och är fortfarande, är så hes att jag knappt kan prata) varit jätteförkyld och dessutom har jag flyttat in i min nya lägenhet! Hela helgen gick åt till att packa, bära, köra släp, bära lite till och packa upp. Nu sitter jag äntligen här, i min nya soffa från Boom och med balkongdörren på vid gavel. Underbart!  :D
Nu är det bara det drygaste kvar, att städa ur min gamla lägenhet. Den ska besiktas på torsdag så nu är det hårdkörning där imorn och på onsdag som gäller. Roligt roligt. Dessutom jobbar jag 6-15 i veckan, så det blir några låånga dagar!

Imornkväll ska vi dock smita iväg till hoppträningen, det behövs! Vi ska ta det lite lugnt i och med att Puro gått mindre än vanligt, men några språng ska vi ta..

Hästletandet går lite trögt, men men, sånt ska inte stressas fram!:)


Jag var tvungen att lägga upp den här bilden, jag älskar den! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar