torsdag 30 juni 2011

Förkylningen från helvetet..


  
Killarna fick varsin flughuva idag, vi vågar ju aldrig använda fly weils igen. Jag hoppas bara att dom behåller huvorna på, nertrampade i gräset fyller dom ju ingen funktion..

Min förkylning verkar aldrig gå över :( Är  helt sliten efter dom här två veckorna. Nu är i alla fall flytten helt klar, jag är installerad i den nya och den gamla är städat och besiktad. Skönt! 
Nåt som inte har hjälpt dagsformen är att jag knappt fått sova nåt de sista nätterna. Jag ligger bara och hostar och när väckarklockorna ringer kl 04.30 har jag bara fått 2-3 timmars sömn. Idag fick jag äntligen tag i hostmedicin så nu borde det ju bli bättre..
Hästarna har fått ta det lugnt under dom här två veckorna, nästan all tid har gått åt till att ha feber och sen flytta. Nu är vi äntligen på banan igen!

Vi har hittat två intressanta hästar idag. Ena är en 9-årig, snäll och trevlig valack och den andra är en 5-åring, också valack, supersnäll och tjusig. 9-åringen står i Härnösand och vi ska nog åka och kolla på honom imorn eller på lördag! 5-åringen bor i Sandviken, långt bort men det löser sej nog ändå.. Spännande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar