lördag 9 februari 2013

Piggelin

Det här att i stort sett jobba ständig natt är inte så glammigt som man kan tro (?). Efter att ha jobbat ett par nätter är jag ledig i natt och resten av helgen är det mer nattjobb som gäller. Så nu sitter jag här, pigg som få och klockan är snart 2. Sambon är på jobbet så jag får roa mej med att kolla lite hästbloggar och spana in olika ridsportbutiker online.


Jag gillar Fortis et liber. Jättefina koppel och halsband! Nu har Pippo inga halsband eftersom selar är avsevärt mycket mer ergonomiska men kopplen är verkligen to die for!


Talle hade varit rejält pampig i det här! Åå varför va Kosinglotten jag köpte en nitlott??

4 kommentarer:

  1. Ja, Talle måste få ett nytt pannband. Ser att strasspannbandet på ena tränset håller på att ge upp Strasstenarna faller loss. :) Han ska få ett tufft, coolt och manligt. :) Får bli en sväng runt Pegasus. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen kolla in Fortis, riktigt fina grejer där ju! Jag är hooked på pannbanden med pärlor :D

      Radera
  2. Ja men det blev ingen Piteå-häst :) Utan på torsdag får jag upp en häst från Trosa. En valack, 13 år, utbildad msv, tävlad tom la:6. Hoppas det kan vara något som kan passa mig :)

    SvaraRadera
  3. Tycker dom har jättefina grejer! Amo har ett pärl-pannband på kandaret därifrån som är supernajs :)

    SvaraRadera