tisdag 5 februari 2013

Önskelistan


Jag är jättesugen på att skaffa Back on track damasker! Dock är jag inte helt klar över om jag ska ha damaskerna eller stallbandagevarianten. Sitter damaskerna såpass bra och bekvämt att man törs ha dom på över natten och inte bara under ridning?

 
Ett tvådelat gummibett är nog överst på shoppinglistan. Olle verkade trivas jättebra med äppelsmaksbettet jag köpte i höstas, men det tog bara ett par veckor för honom att bita sönder det. Det här gummit håller nog bättre och längre! 

Förresten så fick Olle helt oförhappandes ett nytt stalltäcke idag. Vi for till Pegasus och köpte ett till Talle, men när det visade sej att täcket va hysteriskt litet för att vara storlek 155 fick dom byta med varann. Olles är stort för att vara 155 så det passade utmärkt på T. Stackars Talle, Olle fick ett nytt fint och han fick Olles gamla skitiga.. Jag får ta tillbaka det till Surf en sväng och tvätta det :)

2 kommentarer:

  1. En häst i vårt stall har de där bot skydden på sig över natten, varje natt :) Funkar bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Det känns som bättre att köpa sånna som man även kan använda vid ridning.. Dom är ju snordyra så att köpa både stall- och riduppsättningen känns lite lätt omöjligt!

      Radera