lördag 26 februari 2011

!

Idag fick båda hästarna vila, vi for och köpte spån och fixade i stallet hela dagen. Det är kul att ha eget stall, men det är mycket jobb! Och dessutom har man ingen stallägare att skylla på om nåt är trasigt eller så heller... :P

 Svängde in på Pegasus idag också och fyndade ett par nya ridstövlar! :D Äntligen har jag ett par snygga och som inte är för stora :)


 Puro idag! Han står i en liten sjukhage och har tråkigt, men såret läker fint. Det är ju rätt djupt och det syns nåt i det som troligen är en sena, men enligt veterinär är det ingen fara bara det inte blir infekterat. Dom lyckas med det mesta, de små liven..

Jag har glömt kameran hemma dom här dagarna så bilderna från igår och idag är tagna med mobilen, därav kvalitén :P

1 kommentar:

  1. SV: ja malin! :D Håller me, så bara att pllra dig hit och hjälpa mig ngn gång! ;D Haha. För det är det där jag vet inte o jag gör rätt då jag gör skänkelvikningar osv på töm. Vill vet aom gör rätt och vad man skall kunan tänka på, tips osv! :) För lite sårt då man aldrig liksom fått lärt sig tömkörning! Så bara att komma hiit :D haha XD

    SvaraRadera