lördag 15 mars 2014

Hallelujamoment

IMG_3104

Träningen för Anna Hedby på Hippo va hur bra som helst. Wow. Vad teknisk hon är! Med bara små förändringar i min sits och tankesätt blev ridkänslan en helt annan. Vi är nånting på spåret här :) Vi red på i ett friskt tempo i öppnor varvat med halter och ryggningar. Blanko fick jättemycket beröm för sin arbetsvilja och fina galopp. Jag fick höra att jag har lätt för mej och orkar rida. Det får jag tacka brevbäringen för, man får kondis av att springa i trappor hela dagarna..  En riktig toppenträning och jag hoppas att vi får fortsätta träna för Anna :D

Jag har börjat använda kyllera efter lite hårdare pass och förutom att det är kladdigt i sinne så funkar det toppen.

IMG_3109

Igår tog vi en prommis efter vägen. Blanko har en hård helg den här veckan, med Anna-träningen i torsdags och Ann-träningar idag och imorn. Vi får be om ett lite lugnare pass idag så pålle orkar hela helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar