fredag 18 oktober 2013

Parkeringen och sandtaget som gud glömde

Ikväll ska vi se ännu en skräckfilm innan älskling far till jobbet. (Ja, jag är filmnörd och älskar skräckfilmer i synnerhet.) Ikväll blir det Vittra, en svensk skräckis om... vildvittror eller nåt liknande :) Blir nog fantastiskt. Håller den Död Snö-kvalité dör jag av lycka.

Hur som helst. Blanko fick sej en tur i skogen efter att jag slutat jobbet. Parkeringen är lika läskig idag som den va i maj så varje gång man går förbi där måste man spänna sej, fnorka och va jäääävligt beredd. Sandtaget i skogen har exakt samma inverkan på herr Blanko och jag kan för mitt liv inte fatta varför. Idag hade vi dock tur, när det va som läskigast vid sandtaget dök Sara och Sarkof upp och räddade oss. Prins Blanko kunde slappna av när han fick slå följe på Sarkof.. Det är lustigt det där, han är hur cool som helst överallt förutom på just dom två platserna. Fjanthäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar