onsdag 11 september 2013

TvättBjörn

Båda grabbarna duschade igår och idag var det svårt att se om det va hästar eller ovanligt stora lerhögar som stod i hagen. Kul. Den skinande vita Ollehästen är lysande gul igen.

Efter att ha letat fram hästarna under all lera red jag och nya medryttaren ut i skogen. Det blev en jättehärlig tur med varierat underlag och diverse hjärngympa. Och ingen björn idag heller ;) Men det som kändes allra, allra bäst va att Blanko va helt suveränt fin i formen! Så fort jag bad honom längde han fint på halsen och steget och kändes riktigt rund och lång. (Haha, många 'och' i den meningen). Gramanen hängde helt oanvänd hela tiden och det känns som att Blanko börjar förstå hur jag vill att han ska göra. Så. Jävla. Underbart. Jag är eld och lågor! Nu är vi verkligen på väg åt rätt håll :)

Vi fick två jättefräna, hemmagjorda pannband av snälla Ulrika ikväll! Smart som man är glömde jag bort att fota dom, men tuff-nivån på tränsen kommer att höjas en hel del :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar