torsdag 8 augusti 2013

Virrst!

Nu har båda hästarna varsin tappsko fram. Tjoho. Hoppas verkligen hovis kan komma ut imorgon och spika på (och att det i sånna fall sker efter postrundan, sjukt mycket smidigare). Jag och Olle kan ju inte vila oss i form! Vi som ska kriga om KMet om två veckor.. Eller ja, vi ska vara med i alla fall :)

Annars så fortsätter förberedelserna inför tävlingen. Jag måste säga att det va betydligt knepigare att få ihop en funktionärslista än vad jag trodde. Man tänker inte på nåt annat!

Idag gick vi en promme med grabbarna efter att dom fått duscha bort sommarsmutsen och Olle tyckte det va helmysigt. Han är så söt, hittar på en massa olika sätt att få sno åt sej diverse växtligheter :) Go-hästen. Blanko var mest bara snäll och lugn, i sann Blanko-anda. Jag är så extremt taggad på att komma igång med träningen på allvar! Jävla tappskor.

DSC_0765

Jag och Roger hittade fräsiga ljuslyktor på Åsele marknad. Vardagsrummet hemma har ett tydligt film- och musiktema och bor man med en hårdrockare är skelett ett måste ;)

2 kommentarer:

  1. haha, dom där vill ju jag ha :)

    SvaraRadera
  2. Hejhopp, härligt blogg du har! Med Vänlig Hälsning Jennifer Wassermann, Stall Strandgården

    SvaraRadera