fredag 15 juni 2012

programplugg och träningsvärk

Olle va inte eggad på att leka dressyrhäst igår. Jag red nere i hagen, utan graman, och han sprang mest omkring och låtsades bli rätt för mamma som gjorde klart ena sommarhagen. Livet med unghäst är ju lite upp och ner, man får komma ihåg det.. :)

Hursom va han faktiskt fin bitvis, så helt bortkastat va det inte. Dock har jag träningsvärk idag, det blev mycket jobb med att försöka hålla händerna stadiga när han tvärkastade upp huvudet och sprang. Om jag inte pressar ner mina händer då åker dom upp och jag tappar allt.
Men, det är som Anna sa, även fast det går dåligt ibland vet vi vad han kan och hur fin han faktiskt är egentligen. :)


Kapten röd är en av mina favoriter just nu. Sjukt bra musik och härliga, politiska texter! Hans nya skiva Fläcken som aldrig går bort är helt enkelt suverän. (Jag tillhör den lätt utrotningshotade skaran av människor som inte använder Spotify utan köper all sin musik på cd eller vinyl..)

1 kommentar: